مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری چهلمین دوره مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن‌کریم خبر داد و گفت: 208 نفر در پایان مسابقات شهرستانی به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 22 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان در حاشیه برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم مرحله شهرستانی ، اظهار داشت: این دوره از مسابقات در 12 رشته قرآنی در حال برگزاری است به گفته مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مفاهیم قرآن کریم، تفسیر(سوره‌های رعد و یوسف) و نهج‌البلاغه(حفظ 80 حکمت) در سالن بعثت کرمانشاه در حال برگزار است.

وی با بیان اینکه مرحله استانی بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود، ادامه داد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات به میزبانی استان آذربایجان‌غربی و در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

عباسیان با اشاره به شرکت بیش از دو هزار نفر از نخبگان قرآنی استان در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم، یادآور شد: 208 نفر در پایان مسابقات شهرستانی به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند که از این تعداد 118 نفر خانم و 90 نفر آقا هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار